Pogoji poslovanja


Splošni pogoji trgovine Propin.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S trgovino Propin.si upravlja podjetje PROPIN, Jernej Pipan s.p., Kvedrova c. 7, 1000 Ljubljana, davčna številka: SI19360339, matična številka: 6058507000.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila). Uporabnik z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da kupcu kadarkoli zagotovi naslednje informacije:

  • Podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • Bistvene lastnosti artiklov,
  • Dostopnost artiklov,
  • Pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • Cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • Način plačila.

Naročilo

Izdelke je mogoče naročiti:

  • Po telefonu,
  • Preko elektronskega sporočila,
  • S spletnim obrazcem.

Kupoprodajna pogodba med podjetjem PROPIN in kupcem je sklenjena šele v trenutku, ko podjetje kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila, ter ga kupec potrdi. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

V primeru da se kupec ne strinja s trenutnim statusom naročila (kupcu ne pride v poštev rok dobave ali trenutna cena), podjetje kupcu omogoči odstop od nakupa. Preklic naročila se smatra, če kupec ne odgovori na sporočilo o statusu njegovega naročila (oz. ne potrdi naročila), ali če pisno prekliče naročilo.

V primeru da kupec ne prevzame naročenega paketa v predpisanem roku dostavne službe DPD in se le ta vrne v skladišče, ima prodajalec pravico kupcu zaračunati stroške poizkusa dostave ter vračila paketa.


Načini plačila

  • Z gotovino ob prevzemu,
  • Plačilo po povzetju,
  • Z nakazilom na račun podjetja po predračunu.

Prevzem / Dostava

  • Osebni prevzem po predhodnem dogovoru,
  • Dostava z dostavno služno DPD. Cena dostave je 3-6€/paket (stroške krije kupec).

Izdaja računa

Ob dostavi naročenih izdelkov kupec prejme tudi račun.

V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred naročilom. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pred nakupom o tem obvestite prodajalca.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Načini plačila za pravne osebe:

  • Z gotovino ob prevzemu (omejitev gotovinskega plačevanja do 420€ z DDV),
  • Plačilo po predračunu,
  • Plačilo po povzetju,
  • Plačilo preko E-računa.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti na dan prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe mora potrošnik predhodno sporočiti na e-naslov info@propin.si, ali telefonsko številko: 041 573 362.
Neprevzet paket se ne smatra kot odstop od pogodbe (v tem primeru ima prodajalec pravico kupcu zaračunati stroške poizkusa dostave ter vračila paketa.)

V primeru odstopa od pogodbe lahko potrošnik izdelek osebno vrne na naslov podjetja ali ga pošlje preko dostavnega podjetja. Stroške dostave in stroške vračila paketa krije v celoti kupec.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu v originalni embalaži, nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini, v nasprotnem primeru ima prodajalec pravico kupcu zaračunati znesek za zmanjšanje vrednosti blaga. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, ali nepravilnega pakiranja in zaščite ob vračilu. Paketov vrnjenih z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Obrazec za odstop potrošnika od pogodbe se nahaja tukaj.

Cene in zaloge

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo le v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub temu, da se trudimo za ažurne podatke o cenah in zalogah izdelkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali dobavi napačen. V tem primeru kupcu omogočimo odstop od nakupa.


Stvarna napaka

Stvarna napaka je kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
  • Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?
Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake najdete tukaj.

Garancija

Izdelki imajo garancijo 1 leto, če ni drugače navedeno. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa.


Obravnava poškodovanih pošiljk

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 3 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@propin.si ali po telefonu na številko 041 573 362. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, zunanje in notranje embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe.


Varnost

Propin.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 265-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.


Varovanje osebnih podatkov

Propin.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Propin.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke naročil: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum naročila.

Propin.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Omejitev odgovornosti

Propin.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Propin.si ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.


Kopiranje

Vsebina spletnega mesta Propin.si je avtorsko pravno zaščitena, zato je kopiranje, uporaba kateregakoli dela spletnega mesta www.propin.si, vključno z vsemi podatki, ter vključevanje v drugo spletno stran, brez vnaprejšnjega pisnega dovoljenja upravljavca, prepovedano.


Piškotki

Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik in ne vsebujejo nobenih podatkov s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto. S pomočjo le teh strežnik ve, da ste se vrnili na spletno stran, kar lahko izkoristimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku.

Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni preden se piškotek naloži na vaš računalnik lahko to določite v nastavitvah brskalnika.


Osnovni podatki o podjetju


Naziv:  PROPIN, Jernej Pipan s.p.
Naslov podjetja:  Kvedrova c. 7
Pošta:  1000 LJUBLJANA
Telefon:  041 573 362
Email:  info@propin.si
 
Leto ustanovitve:  2011
ID DDV:  SI19360339
Matična številka:  6058507000
TRR pri Banka Intesa Sanpaolo:  SI56 1010 0005 0231 154
 
Delovni čas:  Po dogovoru


Spletni piškotki
Na propin.si uporabljamo piškotke, s katerimi zagotavljamo normalno delovanje spletne strani. V redu